Повернути або обміняти куплений товар, Ви можете протягом 14 днів згідно із Законом України «Про захист прав споживачів». Здійснити повернення або обмін товару можна за умови якщо товар зберіг початковий товарний вигляд і не має слідів використання, збережене пакування та чек.

Витрати за повернення чи обмін товару, включаючи доставку будуть виконані коштом покупця, за винятком випадків пов'язаних з провиною продавця або виробника.  

Детальну інформацію з повернення та обміну товару можна дізнатися за телефоном 095-353-30-80.

У випадку відмови покупця від приймання товару з причин, не пов'язаних з неналежною якістю товару, покупець зобов'язаний сплатити послуги доставки транспортній компанії. Колір може відрізнятися від того, що відображується на екрані. Якщо ви вагаєтесь з вибором кольору або розміру товару, напишіть свої побажання при оформленні замовлення або повідомите менеджерів будь-яким зручним для Вас способом.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно з Законом України  «Про захист прав споживачів».

Термін повернення та обміну:

  • повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем;
  • зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки. Це право гарантує вам Закон України  «Про захист прав споживачів».

Щоб використовувати цю можливість, будь ласка, переконайтеся що:

  • товар, не був у вживанні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т. п.;
  • товар повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування;
  • збережені всі ярлики та заводське маркування.

Тобто ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути вами використаний за призначенням. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

 

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Умови повернення для товарів неналежної якості

При виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошових коштів.
Істотним недоліком, згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак:

  • він не може бути усунутий;
  • на його усунення потребується понад 14 календарних днів;
  • він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено в інструкції.

Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а в разі його відсутності – у двомісячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право вимагати заміни товару з недоліками на схожий товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошових коштів. Вимоги споживача про повернення грошових коштів підлягають задоволенню упродовж 7 днів. Розрахунок зі споживачем у разі підвищення ціни на товар здійснюється – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Повернення коштів

Для замовлень оплачених післяплатою або банківською карткою, повернення коштів здійснюється на картку протягом 7 робочих днів з моменту підтвердження повернення нашим менеджером. Термін зарахування грошових коштів залежить від умов банку вашої картки.

Де і як можна зробити обмін або повернення товару?

Обміняти або повернути товар можна в магазині, за адресою м. Київ, вул. Євгена Коновальця, 31. *(Пн-Пт 10:00-18:00)

При собі вам треба мати товар, пакування та чек.

Якщо ви знаходитесь в іншому місті, товар необхідно відправити «Новою Поштою». Подробиці пересилання уточнюйте за телефоном: 095-353-30-80.